סערה מחודשת • האם רמי סדן לא דייק בקורות החיים שהגיש?

סדן טען כי ניהל את המחלקה ליחסי ציבור של בית החולים שערי צדק, בנוסף לייעוץ שהעניק לחברת הארגז, הרבנות הראשית וחברת התרופות גלקסו סמית' קליין
ישראל פריי 1 Comment on סערה מחודשת • האם רמי סדן לא דייק בקורות החיים שהגיש?

נדמה היה כי הסערה סביב מינויו של סדן מתחילה לגווע, אך פרסום חדש מנסה להטיל דופי בכשירותו למלא את התפקיד • האם יש ברשות יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 את הניסיון הניהולי עליו הצהיר?

סדן טען כי ניהל את המחלקה ליחסי ציבור של בית החולים שערי צדק, בנוסף לייעוץ שהעניק לחברת הארגז, הרבנות הראשית וחברת התרופות גלקסו סמית' קליין
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הביקורת הציבורית הנרחבת שהתעוררה סביב מינויו של רמי סדן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10, התרכזה בדברים שיוחסו לו בגנות המזרחיים ויו"ר ש"ס. אך מבדיקת TheMarker עולים תהיות על כישורי הניהוליים ועל פרטים לא מדויקים, לכאורה, שמסר בקורות חייו.

על פי חוק החברות הממשלתיות, על מועמד לראשות גוף ציבורי כמו דירקטוריון ערוץ 10, לעמוד במספר קריטריונים כמו גיל, לפחות 25, ועליו להיות בעל תואר אקדמי בתחום עיסוקה של החברה.

על פי TheMarker, למרות שסדן הצהיר כי הוא מחזיק בתואר אקדמי מאוניברסיטת הרווארד, אין ברשותו תעודה שכזו, אלא תארים מהאוניברסיטה העברית ומהשלוחה הישראלית של אוניברסיטת קלארק.

דבר נוסף שסדן לכאורה לא דייק בקורות חייו, הוא נושא הניסיון במשרה ניהולית. על פי הנדרש לתפקיד, על המועמד להחזיק בניסיון ניהולי של לפחות 5 שנים. סדן טען כי ניהל את המחלקה ליחסי ציבור של בית החולים שערי צדק, בנוסף לייעוץ שהעניק לחברת הארגז, הרבנות הראשית וחברת התרופות גלקסו סמית' קליין.

אלא שלפי בדיקת העיתון, סדן היה רחוק מניהול הדברים שתיאר. הוא מעולם לא נמנה על חבר הנהלת בית החולים, הוא לא הועסק בתפקיד ניהולי, אלא בתפקיד הדובר, שגם ממנו נפרד לאחר ביקורת שספגה התנהלותו.

עורך דינו של סדן, אילן בומבך מסר בתגובה: "זהו אוסף של בדותות. סדן סיים את תפקידו כדובר כשהתחלף מנכ"ל שחפץ למנות את איש אמונו. פעילות ההפקה לגיוס כספים בכל העולם נעשתה בניהולו. שתי החברות של סדן לא נסגרו. התפקיד בשערי צדק מעולם לא היה רכש הדפוס, הוא היה אחראי על הדפוס וההפקות השונות של בית החולים לשיווק וגיוס תרומות וממונה על הפרסומים בארץ ובחמש שפות בעולם של המרכז הרפואי".

"הכפיפות היתה למנהל (האדמיניסטרטיבי) של המרכז הרפואי. הפעילות בשערי צדק כללה ניהול כל המודעות והקמפיינים. תחת ניהולו עבדו חמישה עד עשרה אנשים במשך רבע מאה. במשך השנים סדן היה אחראי על ניהול הפרסום והשיווק בקונצרן הארגז ובחברות תרופות בינלאומיות".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שקרן היה ושקרן השאר